Pagrindinis -> Taip gyvename -> 2018 - 2019 mokslo metai -> Kitokia diena mokykloje

Kitokia diena mokykloje

El. paštas Spausdinti PDF

Balandžio 19-oji – nepamokinė veikla mokykloje 5-10 klasių mokiniams: akcija „Darom“ su turistiniais žygiais, mokyklos erdvių tvarkymas, įvairios išvykos.

9-10 klasių mokiniai tvarkė mokyklos aplinką, sporto salę, gėlyną. Padėjo dailės mokytojai Rimai ir auklėtojai Kristinai papuošti mokyklos erdves velykiniais akcentais.

Darom 9kl_m

Septintokai ir aštuntokai, lydimi auklėtojos Sandros,  mokytojų Jolantos ir Vitos, svečiavosi  Biržų krašto muziejuje „Sėla“.  Susiskirstę į 4 komandas, mokiniai apžiūrėjo pilies kiemo įrengimus, pilies rūsio eksponatus, restauravimo laboratoriją, fondų saugyklas, tvirtovės arsenalą. Vėliau mokiniai noriai ir kūrybingai atliko ir pristatė jiems pateiktas užduotis. Pusdienis pilyje neprailgo, mokiniai liko patenkinti netradicine ekskursija po muziejų, bei vieningai pritarė, kad visiems buvo labai įdomu.

S. Trečiokienė

collage muziejus1_m     collage muziejus2_m

5a klasės mokiniai prisijungė prie visoje Lietuvoje organizuojamos aplinkos tvarkymo akcijos „Darom“. Šiais metais mokiniai buvo kviečiami ne tik tvarkyti aplinką, bet ir įsijungti į aktyvias sportines veiklas. Penktokai pasiūlė dviračių žygį iki Kirkilų apžvalgos bokšto. Po rimto instruktažo, lydimi auklėtojos Justinos, mokyklos bibliotekininkės Renatos, mokyklos direktoriaus, istorijos mokytojo Rimanto, penktokai pajudėjo link Kirkilų. Prie bokšto, pasidalinę į grupeles, mokiniai aktyviai tvarkė aplinką – traukė šiukšles iš Kirkilų ežerėlių, rinko iš pievos, šiukšlių rado net ant paties bokšto laiptų. Iš viso penktokai surinko 7 maišus šiukšlių, jas surūšiavo ir sumetė į joms skirtus konteinerius. Akcijos metu penktokai ne tik tvarkė ir gražino turistų lankomą vietą, bet ir sportavo, smagiai, aktyviai praleido laiką su klasės draugais.

J. Bukienė

collage kirkilai1_m    collage kirkilai2_m

5b klasės mokiniai su auklėtoja Akvile vyko į Biržų kempingą. Mokiniai tvarkė aplinką, rinko šiukšles.Padirbėję surengė velykinį pikniką, žaidė įvairius žaidimus, vaišinosi užkandžiais.

A. Griciūnienė

collage-kempingas m

Šeštokų viešnagė senelių globos namuose

Mes, 6-os klasės mokiniai, balandžio 19 d. įveikę sunkius matematikos patikros uždavinius, išvykome į Nemunėlio Radviliškyje esančius O. Milienės senelių globos namus. Į svečius išsiruošėme ne tuščiomis: savomis rankomis padarytais sveikinimais su Šv. Velykomis, dovanomis,  pačių keptu kvapniu obuolių pyragu ir žinoma gera nuotaika. Mus pasitiko besišypsantys darbuotojai ir šių namų gyventojai, kuriems kiekvienas jaunų žmonių atvykimas yra šventė.

Nuvykę pirmiausiai pasveikinome darbuotojus su artėjančiomis šventėmis, palinkėjome kantrybės, ištvermės, meilės, dirbant tokį sunkų, bet labai reikalingą darbą. Po to susipažinome su seneliais, įteikėme sveikinimus. Seneliai aprodė savo gyvenamuosius kambarius. Nustebino tai, kad jų kambariai nieko nesiskiria nuo mūsų kambarių: televizoriai, gėlės, servetėlės, paveikslai, lovos su lovatiesėmis ir t.t. Sunku buvo žiūrėti į sunkiai sergančius senukus, kuriems ypač reikalinga priežiūra ir meilė.

Atlikus oficialią misiją socialinė darbuotoja Danutė mums pasiūlė padirbėti. Visi choru sutikome. Gavę pirštines kibome į darbą. Reikėjo nešti malkas. Vieni vežė karučiu, kiti stojome į vorą ir per rankas padavinėjome malkas. Padirbėjus pusvalandį buvome pakviesti pailsėti ir pasivaišinti saldainiais ir sultimis. Nerūnas ir Erikas salėje pamatę akordeoną mus ir senelius linksmino smagiomis melodijomis. Truputėlį atsikvėpę tęsėme darbą. Gaila, visų malkų nepabaigėme sukrauti, nes reikėjo jau keliauti atgal į mokyklą. Grįžome linksmi ir truputėlį pavargę, bet su nuostabiais įspūdžiais. Sutarėme, kad birželio mėn. vėl apsilankysime, padirbėsime ir gerai praleisime laiką.